Λόγω των επιπρόσθετων αρµοδιοτήτων του Δήμου Ευρώτα αλλά και για την ορθολογικότερη λειτουργία των αρµοδιοτήτων και τον διαχωρισµό αυτών, καθώς και την σωστή λειτουργία των δηµοτικών και τοπικών κοινοτήτων, ο δήμαρχος κ. Ιωάννης Γρυπιώτης, χτες 4η Ιανουαρίου 2013, προχώρησε στην διεξαγωγή ανασχηματισμού του προσωπικού, των ρόλων και των ευθυνών μεταξύ των πέντε αντιδημάρχων ως εξής.
• Έχει την ευθύνη για θέµατα τουρισµού, αγροτουρισµού.
• Έχει την ευθύνη της τήρησης των κανονιστικών διατάξεων για την λειτουργία των νεκροταφείων.
• Έχει την αρµοδιότητα λειτουργίας της διεύθυνσης των ΚΕΠ.
• Τη λειτουργία των υπηρεσιών αλλοδαπών και µεταναστών.
• Τελεί πολιτικούς γάµους.
• Από κοινού µε τους άλλους αντιδηµάρχους έχει την αρµοδιότητα προστασίας και αξιοποίησης κάθε κινητής και ακίνητης δηµοτικής και δηµόσιας περιουσίας.
• Να υπογράφει µε εξουσιοδότηση του ∆ηµάρχου, βεβαιώσεις, πιστοποιητικά και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις δηµοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια του ∆ήµου.
• Έχει την αρµοδιότητα παρακολούθησης, συντονισµού καλής λειτουργίας, ελέγχου και υπογραφής όλων των σχετικών εγγράφων των ως άνω διευθύνσεων οι αρµοδιότητες των οποίων προσδιορίζονται στον οργανισµό εσωτερικής υπηρεσίας του ∆ήµου.
• Έχει την αρµοδιότητα της λειτουργίας της διεύθυνσης τεχνικών υπηρεσιών.
• Συντονίζει, οργανώνει και παρακολουθεί την υλοποίηση του ετήσιου τεχνικού προγράµµατος του ∆ήµου και να κάνει κάθε απαραίτητη επαφή µε κάθε δηµόσια αρχή ή φορέα που εµπλέκεται στην υλοποίηση των τεχνικών έργων.
• Συντονίζει, οργανώνει και παρακολουθεί όλες τις προπαρασκευαστικές ενέργειες για την ωρίµανση των µεγάλων τεχνικών έργων και τις υπό υλοποίηση µελέτες .
• Σχεδιασµός, κατασκευή και συντήρηση έργων και αναπτυξιακών υποδοµών των οικιστικών περιοχών του ∆ήµου.
• Να υπογράφει µε εξουσιοδότηση του ∆ηµάρχου, βεβαιώσεις, πιστοποιητικά, και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις δηµοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στο ∆ήµο.
• Να συνεργάζεται µε τους προέδρους των τοπικών και δηµοτικών κοινοτήτων και τους εκπροσώπους των τοπικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβληµάτων τους σε θέµατα που άπτονται των αρµοδιοτήτων του.
• Τελεί πολιτικούς γάµους.
• Από κοινού µε τους άλλους αντιδηµάρχους έχει την αρµοδιότητα προστασίας και αξιοποίησης κάθε κινητής και ακίνητης δηµοτικής και δηµόσιας περιουσίας.
• Έχει την αρµοδιότητα λειτουργίας, ελέγχου και υπογραφής όλων των σχετικών εγγράφων των ως άνω διευθύνσεων οι αρµοδιότητες των οποίων προσδιορίζονται στον οργανισµό εσωτερικής υπηρεσίας του ∆ήµου.
• Έχει την αρµοδιότητα λειτουργίας της διεύθυνσης καθαριότητας της διεύθυνσης περιβάλλοντος.
• Έχει την ευθύνη εφαρµογής των υπό υλοποίηση προγραµµάτων «Πράσινη Πόλη» και «Αισθητική Πόλη».
• Έχει την ευθύνη για την εφαρµογή του ολοκληρωµένου σχεδίου «Στερεά Απόβλητα» για τον ∆ήµο.
• Μεριµνά σε συνεργασία µε τον αντιδήµαρχο προγραµµατισµού και ανάπτυξης για τη λήψη όλων των αναγκαίων µέτρων για την αποφυγή κάθε φύσεως ατυχηµάτων στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του ∆ήµου.
• Έχει την ευθύνη για τα αδέσποτα ζώα.
• Έχει την ευθύνη σε θέµατα περιβάλλοντος, παθαριότητας,
• Εποπτεία της υπηρεσίας καθαριότητας.
• Την εποπτεία και ευθύνη των οικονοµικών και αντίστοιχων οργανικών µονάδων του ∆ήµου και συγκεκριµένα των: προσόδων, ΤΑΠ και τελών καθαριότητες-φωτισµού, ελέγχου, δηµοτικής περιουσίας, ταµειακής βεβαίωσης εισπράξεων κοινοποιήσεων φορολογητέας ύλης, προϋπολογισµού, εκκαθάρισης δαπανών, προµηθειών, λογιστηρίου-διπλογραφικού, ταµείου, διαχείρισης υλικών και αποθεµατικού εξοπλισµού γραφείων.
• Την εποπτεία και ευθύνη των οικονοµικών και αντίστοιχων οργανικών.
• Να συνυπογράφει τους βεβαιωτικούς καταλόγους και τα χρηµατικά εντάλµατα πληρωµής των δαπανών οι οποίες έχουν εκκαθαριστεί από την αρµόδια υπηρεσία του ∆ήµου, καθώς και όλα τα έγγραφα, αποφάσεις, δικαιολογητικά και πράξεις σχετικά µε την οικονοµική υπηρεσία.
• Έχει την αρµοδιότητα λειτουργίας της διεύθυνσης οικονοµικών υπηρεσιών και των Ευρωπαϊκών προγραµµάτων.
• Έχει την ευθύνη για την κατάρτιση προγράµµατος ταµειακών ροών, την ανάπτυξη και εφαρµογή διπλογραφικού λογιστικού συστήµατος και την ορθολογική, χρηστή και σύννοµη διαχείριση των οικονοµικών πόρων του ∆ήµου και τον ορθό προγραµµατισµό των κάθε φύσεως δαπανών και την οµαλή λειτουργία της αποθήκης.
• Υπογράφει όλες τις προκηρύξεις διαγωνισµών έργων.
• Προεδρεύει στην Οικονοµική Επιτροπή του ∆ηµοτικού Συµβουλίου.
• Από κοινού µε τους άλλους αντιδηµάρχους έχει την αρµοδιότητα προστασίας και αξιοποίησης κάθε κινητής και ακίνητης δηµοτικής και δηµόσιας περιουσίας.
• Να υπογράφει µε εξουσιοδότηση του ∆ηµάρχου, βεβαιώσεις, πιστοποιητικά, και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις δηµοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στο ∆ήµο.
• Να συνεργάζεται µε τους προέδρους των τοπικών και δηµοτικών κοινοτήτων και τους εκπροσώπους των τοπικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβληµάτων τους σε θέµατα που άπτονται των αρµοδιοτήτων του.
• Τελεί πολιτικούς γάµους.
• Έχει την αρµοδιότητα λειτουργίας, ελέγχου και υπογραφής όλων των σχετικών εγγράφων των ως άνω διευθύνσεων οι αρµοδιότητες των οποίων προσδιορίζονται στον οργανισµό εσωτερικής υπηρεσίας του ∆ήµου.
• Είναι υπεύθυνος για την εκπόνηση αναπτυξιακών προγραµµάτων για την ανασυγκρότηση περιοχών του ∆ήµου.
• Έχει την αρµοδιότητα λειτουργίας της διεύθυνσης οικονοµικών υπηρεσιών και των Ευρωπαϊκών προγραµµάτων.
• Υπογράφει όλες τις προκηρύξεις διαγωνισµών προµηθειών, εκδίδει τις αποφάσεις ανάθεσης προµηθειών και υπογράφει όλες τις σχετικές συµβάσεις.
• Έχει την ευθύνη για θέµατα ετεροδηµοτών
• Είναι υπεύθυνος για θέµατα μηχανοργάνωσης
• Είναι υπεύθυνος για θέµατα ηλεκτρονικής διακυβέρνησης & διαφάνειας
• Είναι υπεύθυνος για θέµατα προσωπικού
• Είναι υπεύθυνος γεωργικών – κτηνοτροφικών-µελισσοκοµικών θεµάτων
• Έχει την εποπτεία της γεωτεχνικής υπηρεσίας.
• Έκδοση λειτουργίας καταστηµάτων Υγ. ενδιαφέροντος και λαϊκών αγορών .
• Να υπογράφει µε εξουσιοδότηση του ∆ηµάρχου, βεβαιώσεις, πιστοποιητικά, και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις δηµοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δηµοτικής ενότητας.
• Επιµελείται και µεριµνά για θέµατα που αφορούν στην διάχυση της γνώσης και της επιστήµης και στην διασύνδεση του δήµου µε τα σχολεία.
• Έχει την αρµοδιότητα λειτουργίας του τµήµατος πληροφορικής και
τεχνολογικής υποστήριξης της διεύθυνσης διοικητικών υπηρεσιών.
• Έχει την αρµοδιότητα εφαρµογής του προγράµµατος «∆ιαύγεια» στον ∆ήµο.
• Έχει την αρµοδιότητα εφαρµογής του προγράµµατος e-ΚΕΠ όπως αυτό θα καταρτιστεί και διατυπωθεί από το Υπουργείο Εσωτερικών Αποκέντρωσης και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης.
• Αναπληρώνει τον ∆ήµαρχο στην Επιτροπή ∆ιαβούλευσης.
• Προεδρεύει του Συµβουλίου Ένταξης Μεταναστών.
• Προεδρεύει του Συµβουλίου Εγκληµατικότητας/παραβατικότητας.
• Τελεί πολιτικούς γάµους.
• Έχει την αρµοδιότητα λειτουργίας, ελέγχου και υπογραφής όλων των σχετικών εγγράφων των ως άνω διευθύνσεων οι αρµοδιότητες των οποίων προσδιορίζονται στον οργανισµό εσωτερικής υπηρεσίας του ∆ήµου
• Να συνεργάζεται µε τους προέδρους των τοπικών και δηµοτικών κοινοτήτων και τους εκπροσώπους των τοπικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβληµάτων του ∆ήµου.
• Από κοινού µε τους άλλους αντιδηµάρχους έχει την αρµοδιότητα προστασίας και αξιοποίησης κάθε κινητής και ακίνητης δηµοτικής και δηµόσιας περιουσίας.
• Έχει την ευθύνη του προγράµµατος του «Ψηφιακός ∆ήµος» στο πλαίσιο σύγχρονων ηλεκτρονικών υπηρεσιών προς τους πολίτες.
• Ονοµασία των οδών, πλατειών, τοποθέτηση πινακίδων πληροφορίας και αρίθµηση κτισµάτων.
• Τοποθέτηση, έλεγχος και συντήρηση πινακίδων Κ.Ο.Κ. και φωτεινών σηµατοδοτών.
• Να υπογράφει µε εξουσιοδότηση του ∆ηµάρχου, βεβαιώσεις, πιστοποιητικά και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις δηµοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στο ∆ήµο.
• Να συνεργάζεται µε τους προέδρους των τοπικών και δηµοτικών κοινοτήτων και τους εκπροσώπους των τοπικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβληµάτων τους σε θέµατα που άπτονται των αρµοδιοτήτων του .
• Τελεί πολιτικούς γάµους
• Από κοινού µε τους άλλους αντιδηµάρχους έχει την αρµοδιότητα προστασίας και αξιοποίησης κάθε κινητής και ακίνητης δηµοτικής και δηµόσιας περιουσίας
• Έχει την αρµοδιότητα λειτουργίας, ελέγχου και υπογραφής όλων των σχετικών εγγράφων των ως άνω διευθύνσεων οι αρµοδιότητες των οποίων προσδιορίζονται στον οργανισµό εσωτερικής υπηρεσίας του ∆ήµου
Τις κατά τόπον αρµοδιότητες του Αντιδηµάρχου κ. Σωτήριου Μένεγα που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήµαρχος κ. Ηλίας Παναγιωτακάκος, ενώ τις κατά τόπον αρµοδιότητες του Αντιδηµάρχου κ. Βασιλείου Μπαλαµπάνου που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήµαρχος κ. Σωτήριος Μένεγας, ενώ τις κατά τόπον αρµοδιότητες του Αντιδηµάρχου κ. Ευθυµίου Παπαχρήστου που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί η Αντιδήµαρχος κ. Νικολέτα Μιχαλούτσου, ενώ τις κατά τόπον αρµοδιότητες της Αντιδηµάρχου κ. Νικολέτας Μιχαλούτσου που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήµαρχος κ. Ευθύµιος Παπαχρήστου.
Όταν ο ∆ήµαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντα του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήµαρχος κ. Ηλίας Παναγιωτακάκος που αναπληρώνει το ∆ήµαρχο, και όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του ∆ηµάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήµαρχο κ. Σωτήριο Μένεγα.
Νικολέτα Χρήστου-Μιχαλούτσου: Συντονισµός και ευπηρέτηση δημοτών
Η αντιδήµαρχος κ. Νικολέτα Χρήστου-Μιχαλούτσου ηγείται το χαρτοφυλάκιο «Συντονισµού και ευπηρέτησης δηµοτών» µε τις κάτωθι αρµοδιότητες:• Έχει την ευθύνη για θέµατα τουρισµού, αγροτουρισµού.
• Έχει την ευθύνη της τήρησης των κανονιστικών διατάξεων για την λειτουργία των νεκροταφείων.
• Έχει την αρµοδιότητα λειτουργίας της διεύθυνσης των ΚΕΠ.
• Τη λειτουργία των υπηρεσιών αλλοδαπών και µεταναστών.
• Τελεί πολιτικούς γάµους.
• Από κοινού µε τους άλλους αντιδηµάρχους έχει την αρµοδιότητα προστασίας και αξιοποίησης κάθε κινητής και ακίνητης δηµοτικής και δηµόσιας περιουσίας.
• Να υπογράφει µε εξουσιοδότηση του ∆ηµάρχου, βεβαιώσεις, πιστοποιητικά και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις δηµοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια του ∆ήµου.
• Έχει την αρµοδιότητα παρακολούθησης, συντονισµού καλής λειτουργίας, ελέγχου και υπογραφής όλων των σχετικών εγγράφων των ως άνω διευθύνσεων οι αρµοδιότητες των οποίων προσδιορίζονται στον οργανισµό εσωτερικής υπηρεσίας του ∆ήµου.
Βασίλειος Μπαλαμπάνος: Προγραμματισμός εργασιών και έργων, ενιαίας υπηρεσίας ύδρευσης άρδευσης αποχέτευσης
Ο αντιδήμαρχος κ. Βασίλειος Μπαλαμπάνος ηγείται το χαρτοφυλάκιο «Προγραµµατισµού εργασιών και έργων, ενιαίας υπηρεσίας ύδρευσης άρδευσης αποχέτευσης» µε τις κάτωθι αρµοδιότητες:
• Έχει την αρµοδιότητα λειτουργίας του ηλεκτροφωτισµού.
• Έχει την ευθύνη της δηµοτικής υπηρεσίας ύδρευσης και άρδευσης αποχέτευσης.
• Έχει την ευθύνη να µεριµνά σε θέµατα έργων και εργασιών.
• Γραφείου κίνησης , αποθήκης υλικού.
• Να υπογράφει µε εξουσιοδότηση του ∆ηµάρχου, βεβαιώσεις, πιστοποιητικά, και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις δηµοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στο ∆ήµο.
• Από κοινού µε τους άλλους αντιδηµάρχους έχει την αρµοδιότητα προστασίας και αξιοποίησης κάθε κινητής και ακίνητης δηµοτικής και δηµόσιας περιουσίας.
• Τελεί πολιτικούς γάµους.
• Έχει την αρµοδιότητα λειτουργίας, ελέγχου και υπογραφής όλων των σχετικών εγγράφων των ως άνω διευθύνσεων οι αρµοδιότητες των οποίων προσδιορίζονται στον οργανισµό εσωτερικής υπηρεσίας του ∆ήµου.
• Να υπογράφει µε εξουσιοδότηση του ∆ηµάρχου, βεβαιώσεις, πιστοποιητικά, και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις δηµοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στο ∆ήµο.
• Να συνεργάζεται µε τους προέδρους των τοπικών και δηµοτικών κοινοτήτων και τους εκπροσώπους των τοπικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβληµάτων τους σε θέµατα που άπτονται των αρµοδιοτήτων του.
• Έχει την αρµοδιότητα λειτουργίας του ηλεκτροφωτισµού.
• Έχει την ευθύνη της δηµοτικής υπηρεσίας ύδρευσης και άρδευσης αποχέτευσης.
• Έχει την ευθύνη να µεριµνά σε θέµατα έργων και εργασιών.
• Γραφείου κίνησης , αποθήκης υλικού.
• Να υπογράφει µε εξουσιοδότηση του ∆ηµάρχου, βεβαιώσεις, πιστοποιητικά, και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις δηµοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στο ∆ήµο.
• Από κοινού µε τους άλλους αντιδηµάρχους έχει την αρµοδιότητα προστασίας και αξιοποίησης κάθε κινητής και ακίνητης δηµοτικής και δηµόσιας περιουσίας.
• Τελεί πολιτικούς γάµους.
• Έχει την αρµοδιότητα λειτουργίας, ελέγχου και υπογραφής όλων των σχετικών εγγράφων των ως άνω διευθύνσεων οι αρµοδιότητες των οποίων προσδιορίζονται στον οργανισµό εσωτερικής υπηρεσίας του ∆ήµου.
• Να υπογράφει µε εξουσιοδότηση του ∆ηµάρχου, βεβαιώσεις, πιστοποιητικά, και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις δηµοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στο ∆ήµο.
• Να συνεργάζεται µε τους προέδρους των τοπικών και δηµοτικών κοινοτήτων και τους εκπροσώπους των τοπικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβληµάτων τους σε θέµατα που άπτονται των αρµοδιοτήτων του.
Ευθύµιος Παπαχρήστου: Προγραµµατισµός και ανάπτυξη
Ο αντιδήµαρχος κ. Ευθύµιος Παπαχρήστου ηγείται το χαρτοφυλάκιο «Προγραµµατισµού και ανάπτυξης» µε τις κάτωθι αρµοδιότητες:• Έχει την αρµοδιότητα της λειτουργίας της διεύθυνσης τεχνικών υπηρεσιών.
• Συντονίζει, οργανώνει και παρακολουθεί την υλοποίηση του ετήσιου τεχνικού προγράµµατος του ∆ήµου και να κάνει κάθε απαραίτητη επαφή µε κάθε δηµόσια αρχή ή φορέα που εµπλέκεται στην υλοποίηση των τεχνικών έργων.
• Συντονίζει, οργανώνει και παρακολουθεί όλες τις προπαρασκευαστικές ενέργειες για την ωρίµανση των µεγάλων τεχνικών έργων και τις υπό υλοποίηση µελέτες .
• Σχεδιασµός, κατασκευή και συντήρηση έργων και αναπτυξιακών υποδοµών των οικιστικών περιοχών του ∆ήµου.
• Να υπογράφει µε εξουσιοδότηση του ∆ηµάρχου, βεβαιώσεις, πιστοποιητικά, και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις δηµοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στο ∆ήµο.
• Να συνεργάζεται µε τους προέδρους των τοπικών και δηµοτικών κοινοτήτων και τους εκπροσώπους των τοπικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβληµάτων τους σε θέµατα που άπτονται των αρµοδιοτήτων του.
• Τελεί πολιτικούς γάµους.
• Από κοινού µε τους άλλους αντιδηµάρχους έχει την αρµοδιότητα προστασίας και αξιοποίησης κάθε κινητής και ακίνητης δηµοτικής και δηµόσιας περιουσίας.
• Έχει την αρµοδιότητα λειτουργίας, ελέγχου και υπογραφής όλων των σχετικών εγγράφων των ως άνω διευθύνσεων οι αρµοδιότητες των οποίων προσδιορίζονται στον οργανισµό εσωτερικής υπηρεσίας του ∆ήµου.
Σωτήριος Μένεγας: Υπηρεσία οικονοµικών και υπηρεσία καθαριότητας περιβάλλοντος
Ο αντιδήµαρχος κ. Σωτήριος Μένεγας ηγείται το χαρτοφυλάκιο «Υπηρεσίας οικονοµικών και υπηρεσίας καθαριότητας περιβάλλοντος» µε τις κάτωθι αρµοδιότητες:• Έχει την αρµοδιότητα λειτουργίας της διεύθυνσης καθαριότητας της διεύθυνσης περιβάλλοντος.
• Έχει την ευθύνη εφαρµογής των υπό υλοποίηση προγραµµάτων «Πράσινη Πόλη» και «Αισθητική Πόλη».
• Έχει την ευθύνη για την εφαρµογή του ολοκληρωµένου σχεδίου «Στερεά Απόβλητα» για τον ∆ήµο.
• Μεριµνά σε συνεργασία µε τον αντιδήµαρχο προγραµµατισµού και ανάπτυξης για τη λήψη όλων των αναγκαίων µέτρων για την αποφυγή κάθε φύσεως ατυχηµάτων στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του ∆ήµου.
• Έχει την ευθύνη για τα αδέσποτα ζώα.
• Έχει την ευθύνη σε θέµατα περιβάλλοντος, παθαριότητας,
• Εποπτεία της υπηρεσίας καθαριότητας.
• Την εποπτεία και ευθύνη των οικονοµικών και αντίστοιχων οργανικών µονάδων του ∆ήµου και συγκεκριµένα των: προσόδων, ΤΑΠ και τελών καθαριότητες-φωτισµού, ελέγχου, δηµοτικής περιουσίας, ταµειακής βεβαίωσης εισπράξεων κοινοποιήσεων φορολογητέας ύλης, προϋπολογισµού, εκκαθάρισης δαπανών, προµηθειών, λογιστηρίου-διπλογραφικού, ταµείου, διαχείρισης υλικών και αποθεµατικού εξοπλισµού γραφείων.
• Την εποπτεία και ευθύνη των οικονοµικών και αντίστοιχων οργανικών.
• Να συνυπογράφει τους βεβαιωτικούς καταλόγους και τα χρηµατικά εντάλµατα πληρωµής των δαπανών οι οποίες έχουν εκκαθαριστεί από την αρµόδια υπηρεσία του ∆ήµου, καθώς και όλα τα έγγραφα, αποφάσεις, δικαιολογητικά και πράξεις σχετικά µε την οικονοµική υπηρεσία.
• Έχει την αρµοδιότητα λειτουργίας της διεύθυνσης οικονοµικών υπηρεσιών και των Ευρωπαϊκών προγραµµάτων.
• Έχει την ευθύνη για την κατάρτιση προγράµµατος ταµειακών ροών, την ανάπτυξη και εφαρµογή διπλογραφικού λογιστικού συστήµατος και την ορθολογική, χρηστή και σύννοµη διαχείριση των οικονοµικών πόρων του ∆ήµου και τον ορθό προγραµµατισµό των κάθε φύσεως δαπανών και την οµαλή λειτουργία της αποθήκης.
• Υπογράφει όλες τις προκηρύξεις διαγωνισµών έργων.
• Προεδρεύει στην Οικονοµική Επιτροπή του ∆ηµοτικού Συµβουλίου.
• Από κοινού µε τους άλλους αντιδηµάρχους έχει την αρµοδιότητα προστασίας και αξιοποίησης κάθε κινητής και ακίνητης δηµοτικής και δηµόσιας περιουσίας.
• Να υπογράφει µε εξουσιοδότηση του ∆ηµάρχου, βεβαιώσεις, πιστοποιητικά, και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις δηµοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στο ∆ήµο.
• Να συνεργάζεται µε τους προέδρους των τοπικών και δηµοτικών κοινοτήτων και τους εκπροσώπους των τοπικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβληµάτων τους σε θέµατα που άπτονται των αρµοδιοτήτων του.
• Τελεί πολιτικούς γάµους.
• Έχει την αρµοδιότητα λειτουργίας, ελέγχου και υπογραφής όλων των σχετικών εγγράφων των ως άνω διευθύνσεων οι αρµοδιότητες των οποίων προσδιορίζονται στον οργανισµό εσωτερικής υπηρεσίας του ∆ήµου.
Ηλίας Παναγιωτακάκος: ∆ιοικητικά, ηλεκτρονική διακυβέρνηση, ποιότητας ζωής
Ο αντιδήμαρχος κ. Ηλίας Παναγιωτακάκος ηγείται το χαρτοφυλάκιο «∆ιοικητικών, ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, ποιότητας ζωής» µε τις κάτωθι αρµοδιότητες:• Είναι υπεύθυνος για την εκπόνηση αναπτυξιακών προγραµµάτων για την ανασυγκρότηση περιοχών του ∆ήµου.
• Έχει την αρµοδιότητα λειτουργίας της διεύθυνσης οικονοµικών υπηρεσιών και των Ευρωπαϊκών προγραµµάτων.
• Υπογράφει όλες τις προκηρύξεις διαγωνισµών προµηθειών, εκδίδει τις αποφάσεις ανάθεσης προµηθειών και υπογράφει όλες τις σχετικές συµβάσεις.
• Έχει την ευθύνη για θέµατα ετεροδηµοτών
• Είναι υπεύθυνος για θέµατα μηχανοργάνωσης
• Είναι υπεύθυνος για θέµατα ηλεκτρονικής διακυβέρνησης & διαφάνειας
• Είναι υπεύθυνος για θέµατα προσωπικού
• Είναι υπεύθυνος γεωργικών – κτηνοτροφικών-µελισσοκοµικών θεµάτων
• Έχει την εποπτεία της γεωτεχνικής υπηρεσίας.
• Έκδοση λειτουργίας καταστηµάτων Υγ. ενδιαφέροντος και λαϊκών αγορών .
• Να υπογράφει µε εξουσιοδότηση του ∆ηµάρχου, βεβαιώσεις, πιστοποιητικά, και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις δηµοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δηµοτικής ενότητας.
• Επιµελείται και µεριµνά για θέµατα που αφορούν στην διάχυση της γνώσης και της επιστήµης και στην διασύνδεση του δήµου µε τα σχολεία.
• Έχει την αρµοδιότητα λειτουργίας του τµήµατος πληροφορικής και
τεχνολογικής υποστήριξης της διεύθυνσης διοικητικών υπηρεσιών.
• Έχει την αρµοδιότητα εφαρµογής του προγράµµατος «∆ιαύγεια» στον ∆ήµο.
• Έχει την αρµοδιότητα εφαρµογής του προγράµµατος e-ΚΕΠ όπως αυτό θα καταρτιστεί και διατυπωθεί από το Υπουργείο Εσωτερικών Αποκέντρωσης και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης.
• Αναπληρώνει τον ∆ήµαρχο στην Επιτροπή ∆ιαβούλευσης.
• Προεδρεύει του Συµβουλίου Ένταξης Μεταναστών.
• Προεδρεύει του Συµβουλίου Εγκληµατικότητας/παραβατικότητας.
• Τελεί πολιτικούς γάµους.
• Έχει την αρµοδιότητα λειτουργίας, ελέγχου και υπογραφής όλων των σχετικών εγγράφων των ως άνω διευθύνσεων οι αρµοδιότητες των οποίων προσδιορίζονται στον οργανισµό εσωτερικής υπηρεσίας του ∆ήµου
• Να συνεργάζεται µε τους προέδρους των τοπικών και δηµοτικών κοινοτήτων και τους εκπροσώπους των τοπικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβληµάτων του ∆ήµου.
• Από κοινού µε τους άλλους αντιδηµάρχους έχει την αρµοδιότητα προστασίας και αξιοποίησης κάθε κινητής και ακίνητης δηµοτικής και δηµόσιας περιουσίας.
• Έχει την ευθύνη του προγράµµατος του «Ψηφιακός ∆ήµος» στο πλαίσιο σύγχρονων ηλεκτρονικών υπηρεσιών προς τους πολίτες.
• Ονοµασία των οδών, πλατειών, τοποθέτηση πινακίδων πληροφορίας και αρίθµηση κτισµάτων.
• Τοποθέτηση, έλεγχος και συντήρηση πινακίδων Κ.Ο.Κ. και φωτεινών σηµατοδοτών.
• Να υπογράφει µε εξουσιοδότηση του ∆ηµάρχου, βεβαιώσεις, πιστοποιητικά και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις δηµοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στο ∆ήµο.
• Να συνεργάζεται µε τους προέδρους των τοπικών και δηµοτικών κοινοτήτων και τους εκπροσώπους των τοπικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβληµάτων τους σε θέµατα που άπτονται των αρµοδιοτήτων του .
• Τελεί πολιτικούς γάµους
• Από κοινού µε τους άλλους αντιδηµάρχους έχει την αρµοδιότητα προστασίας και αξιοποίησης κάθε κινητής και ακίνητης δηµοτικής και δηµόσιας περιουσίας
• Έχει την αρµοδιότητα λειτουργίας, ελέγχου και υπογραφής όλων των σχετικών εγγράφων των ως άνω διευθύνσεων οι αρµοδιότητες των οποίων προσδιορίζονται στον οργανισµό εσωτερικής υπηρεσίας του ∆ήµου
Αναπληρωτές
Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύµατος του Αντιδηµάρχου τις αρµοδιότητες ασκεί ο ∆ήµαρχος.Τις κατά τόπον αρµοδιότητες του Αντιδηµάρχου κ. Σωτήριου Μένεγα που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήµαρχος κ. Ηλίας Παναγιωτακάκος, ενώ τις κατά τόπον αρµοδιότητες του Αντιδηµάρχου κ. Βασιλείου Μπαλαµπάνου που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήµαρχος κ. Σωτήριος Μένεγας, ενώ τις κατά τόπον αρµοδιότητες του Αντιδηµάρχου κ. Ευθυµίου Παπαχρήστου που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί η Αντιδήµαρχος κ. Νικολέτα Μιχαλούτσου, ενώ τις κατά τόπον αρµοδιότητες της Αντιδηµάρχου κ. Νικολέτας Μιχαλούτσου που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήµαρχος κ. Ευθύµιος Παπαχρήστου.
Όταν ο ∆ήµαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντα του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήµαρχος κ. Ηλίας Παναγιωτακάκος που αναπληρώνει το ∆ήµαρχο, και όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του ∆ηµάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήµαρχο κ. Σωτήριο Μένεγα.
Το πλήρες κείμενο της απόφασης του δημάρχου μπορείτε να βρείτε στον παρακάτω σύνδεσμο: http://sites.diavgeia.gov.gr/eurota/ada/ΒΕΦΘΩΡΛ-ΜΡ4
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου