Ο καιρός στο χωριό μας

Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2011

Με κέφι, τραγούδι και χορό αποχαιρέτησαν το 2011 οι μαθητές του τοπικού Γυμνασίου και Λυκείου

(Φώτο: Α Σαράντη)
Με μια πολύ όμορφη χριστουγεννιάτικη γιορτή την τελευταία ημέρα πριν τις διακοπές τους, την Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου, αποχαιρέτησαν το χρόνο που φεύγει οι μαθήτριες και οι μαθητές του Γυμνασίου και του Λυκείου Γερακίου, τα τοπικά σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης όπου φοιτούν και τα παιδιά από τα γύρω χωριά Αλεποχώρι, Βρονταμά, Καλλιθέα και Καρίτσα.

Η γιορτή ξεκίνησε με μια μουσική - θεατρική παράσταση στην οποία συμμετείχε ομάδα μαθητών από τάξεις του Γυμνασίου και του Λυκείου. Ακολούθησαν γνωστά χριστουγεννιάτικα τραγούδια στα αγγλικά από τους μαθητές της Α' Γυμνασίου και χορευτικό από μαθήτριες της Α' Λυκείου.


Στη συνέχεια ακολούθησε ο διαγωνισμός «Γεράκι Έχεις Ταλέντο», με επιδείξεις τραγουδιού, μουσικής, καράτε, ζαχαροπλαστικής και ζωγραφικής.Το πρώτο μέρος της γιορτής έκλεισε με μοντέρνα χορογραφία από τις μαθήτριες της Β και Γ Γυμνασίου.


Σκοπός του θεατρικού, των χορευτικών καθώς και του διαγωνισμού, ήταν να αναδείξουν οι μαθητές τα ξεχωριστά ταλέντα τους, καλλιεργώντας πολύπλευρα την προσωπικότητά τους. Δεν έλειπε φυσικά η απαιτητική κριτική επιτροπή που στο τέλος βράβευσε τους καλύτερους, ενώ μοιράστηκαν και αναμνηστικά δωράκια στους συμμετέχοντες.


Αξίζει να σημειωθεί ότι μαθητές και καθηγητές προετοίμαζαν με μεγάλο μεράκι και ζήλο τη γιορτή τους για πολλές ημέρες, στον ελεύθερο χρόνο τους, εκτός σχολικού ωραρίου.Το ωραίο αποτέλεσμα ήταν επιβράβευση των κόπων τους, ενώ ήταν μια αναπάντεχη έκπληξη για τους συμμαθητές, τους καθηγητές και τους γονείς τους που τους καταχειροκρότησαν!


Η γιορτή τελείωσε με συναυλία από ερασιτεχνικό μουσικό συγκρότημα των μαθητών του σχολείου, με έντεχνο και λαϊκό πρόγραμμα, με κέφι , τραγούδι και χορό.


Τη διοργάνωση της γιορτής ανέλαβαν οι καθηγήτριες του Γυμνασίου και Λυκείου Γερακίου Στέλλα Καρατζά (καθηγήτρια Αγγλικών) και Αυγή Μπουντούρη (Φιλόλογος) οι οποίες προετοίμασαν τους μαθητές στο χορό και το θέατρο αντίστοιχα.


Οι μαθητές και οι καθηγητές του Γυμνασίου και του Λυκείου Γερακίου εύχονται Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά...!!

Ισοσκελισμένο προϋπολογισμό για το το 2012 προβλέπει ο αντιδήμαρχος Παναγιωτακάκος

Ψηφίσθηκε την Τρίτη, 27 Δεκεμβρίου 2011, κατά την τακτική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, ο προϋπολογισμός και το επιχειρησιακό πρόγραμμα 2012 του Δήμου Ευρώτα.

Ο αντιδήμαρχος Ηλίας Παναγιωτακάκος, στην εισήγησή του, ανέφερε τόσο τη διαδικασία κατάρτισης, όσο και τα στάδια ψήφισής τους από τη Δημοτική Επιτροπή Διαβούλευσης και την Οικονομική Επιτροπή.

Χαρακτήρισε τον προϋπολογισμό συγκροτημένο, τηρουμένων των αναλογιών της κρίσιμης οικονομικής συγκυρίας, αλλά και θετικής τροχιάς.

Τόνισε με ιδιαίτερη έμφαση τις θεμιτές και δικαιολογημένες ενστάσεις των πολιτών και των τοπικών συμβουλίων για τα έργα υποδομής, την αγροτική οδοποιία, τις βλάβες στην ύδρευση, την καταγραφή των ρολογιών, την καθαριότητα, το κλείσιμο των ΧΑΔΑ κλπ.

Διευκρίνισε, ότι «ήταν πραγματικά δύσκολο να ανταποκριθείς ταυτόχρονα σε 25 δημοτικές και τοπικές κοινότητες με το υπάρχον προσωπικό που είναι αισθητά μειωμένο σε σχέση με τους πρώην καποδιστριακούς δήμους».

«Όμως όλο αυτό το χρονικό διάστημα αποκτήθηκαν εμπειρίες, περιορίστηκαν τα λάθη και τη νέα χρονιά είμαστε έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε τα προβλήματα», συμπλήρωσε ο αντιδήμαρχος. Πρέπει ωστόσο υπογράμμισε, να ενημερώσουμε τους συμπολίτες μας, ότι ο Δήμος Ευρώτα από την πολιτική του μνημονίου είχε περικοπές σε ΣΑΤΑ και ΚΑΠ, ύψους 750.000 €. Επίσης από την αθέτηση των δεσμεύσεων της Πολιτείας για την υλοποίηση του προγράμματος «Θησέας΄» που αφορά σε έργα που είτε εκτελέσθηκαν είτε βρίσκονται σε εξέλιξη, ο Δήμος Ευρώτα πλήρωσε σε εργολάβους (από κατασχέσεις) 800.000 €. «Αυτή είναι η αλήθεια και η απάντηση στο ερώτημα, γιατί δεν εφαρμόσθηκε το βασικό μέρος του τεχνικού προγράμματος και δεν ανταποκριθήκαμε πλήρως στα αιτήματα των πολιτών», επεσήμανε ο Παναγιωτακάκος.

Έτσι από την αρχή του 2012, έχοντας ως στόχο την υλοποίηση του προϋπολογισμού, του επιχειρησιακού και του τεχνικού προγράμματος, δρομολογείται:

  • Η αναδιάρθρωση των υπηρεσιών του Δήμου Ευρώτα.
  • Η εντατικοποίηση των διαδικασιών για είσπραξη εσόδων- κυρίως για τους έχοντας και κατά συνθήκη αποφεύγοντας- τα ταμεία του Δήμου.
  • Η ενεργοποίηση δράσεων που αφορούν: Στην αυτεπιστασία και την εκμίσθωση έργου.
  • Η συντεταγμένη λειτουργία των Ν.Π.Δ.Δ. με στόχο την κοινωνική παρουσία του Δήμου στην παιδεία, την υγεία, την πρόνοια, την κοινωνική ασφάλεια, την προστασία του πολίτη, τον πολιτισμό και τον αθλητισμό.
  • Η επίλυση του μεγάλου προβλήματος την ελονοσίας, τομέας στον οποίο με αποτελεσματικότητα δραστηριοποιείται ο Δήμαρχος Γιάννης Γρυπιώτης.
  • Η υλοποίηση του ΕΣΠΑ με τη δρομολόγηση έργων όπως του βιολογικού καθαρισμού, το πρόγραμμα ύδρευσης κλπ.
  • Η πρωτοβουλία του Δημάρχου μας για την ολοκληρωμένη διαχείριση των απορριμμάτων.
  • Η αποτελεσματικότερη και ορθολογικότερη χρήση της πάγιας προκαταβολής των προέδρων, ώστε τα δημοτικά και τοπικά συμβούλια να επιλύουν θέματα άμεσων αναγκών στον τόπο τους.
«Αναδεικνύουμε επομένως το Δήμο Ευρώτα σ΄ ένα δήμο αναπτυξιακού χαρακτήρα, όπου σε εποχή κρίσης και βαθιάς ύφεσης και με περιστολή περιττών δημοσίων δαπανών, θα διαχειρισθούμε θετικά και αποτελεσματικά το παρόν και το μέλλον όλων μας», κατέληξε ο αντιδήμαρχος.

Ο προϋπολογισμός περιλαμβάνει το σύνολο γενικών εσόδων, που ανέρχεται στο ποσό των 17.822.638,41 € και το σύνολο γενικών εξόδων, ήτοι 17.822.683,41 €, είναι δηλαδή ισοσκελισμένος. Ο Δήμος Ευρώτα συγκαταλέγεται μεταξύ των δήμων, που παρά τα μειωμένα έσοδα, τα έξοδά του είναι υπό έλεγχο.

Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2011

Ευχετήριο μήνυμα Δημάρχου Ευρώτα Ιωάννη Γρυπιώτη

(Φώτο: Μ Λεϊμονίτη)
Στους χαλεπούς καιρούς που διανύουμε, μεσούσης της γενικότερης οικονομικής συγκυρίας και κρίσης των θεσμών – αξιών, σε μια εποχή που το άγχος, η ρουτίνα, η αβεβαιότητα, η αγανάκτηση και τα προβλήματα της καθημερινότητας έχουν παρεισφρήσει στη ζωή μας, έρχεται η γέννηση του Θεανθρώπου, για να εκπέμψει ένα μήνυμα ανθρωπιάς και αισιοδοξίας.

Ένα μήνυμα ελπίδας, σύμπνοιας και αγάπης προς το συνάνθρωπο. Ένα μήνυμα αλληλεγγύης και ζεστασιάς.

Η Δημοτική Αρχή Ευρώτα εύχεται ολόψυχα, το χαρμόσυνο μήνυμα της γέννησης του Χριστού να φωτίζει τις ψυχές όλων.

Το νέο έτος, δε, να είναι δημιουργικό και να χαρίζει απλόχερα υγεία και χαρά.

Ευχόμαστε στους πολίτες του Δήμου Ευρώτα, αλλά και σε όλους τους Λάκωνες, Καλά Χριστούγεννα κι ευτυχισμένο το 2012.

Καλές γιορτές!!!

Ο Δήμαρχος Ευρώτα  
Ιωάννης Γ. Γρυπιώτης

Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2011

«Γεράκι Λακωνίας»: Μικρού μήκους ταινία, έρχεται ανανεωμένο το ενδιαφέρον στα χωριά μας

Για την έναρξη του νέου θέματος «Τα Χωριά του Νότιου Πάρνωνα» στην σελίδα στο Facebook των Οικογενειακών Δέντρων του Νότιου Πάρνωνα ο διαχειριστής και συνεργάτης της ερευνητικής ομάδας Γρηγόρης Κόντος επέλεξε να παράγει μια μικρού μήκους ταινία που απεικονίζει κολάζ από εικόνες από το πατρογονικό του χωριό, το ιστορικό Γεράκι Λακωνίας.

Πρόκειται για μια εντυπωσιακή ταινία που εστιάζεται στη βυζαντινή ιστορία των Γερονθρών μέσω του δομημένου περιβάλλοντος. Ως συνοδευτική μουσική, επέλεξε το όμορφο παραδοσιακό πορτογαλικό τραγούδι «O Pastor (Ο Ποιμένας)» το οποίο συνδυάζει άρτια να δημιουργήσει μια απίστευτη ατμόσφαιρα.

Στους λίγους μήνες της ύπαρξής της, η σελίδα της ομάδας στο Facebook αποδεικνύεται ιδιαίτερα ωφέλιμη στην ανάπτυξη μεγαλύτερου ενδιαφέροντος στην κύρια πλευρά του έργου της ομάδας, δηλαδή στην περαιτέρω τεκμηρίωση των γενεαλογικών διασυνδέσεων ατόμων που κατάγονται από τα χωριά του Νότιου Πάρνωνα.

Το καινούργιο θέμα «Τα Χωριά του Νότιου Πάρνωνα» θα βοηθήσει να προσθέθει ιστορικό πλαίσιο στα περισσότερα από 24 χιλ. ονόματα που έχουν μέχρι στιγμής τεκμηριωθεί στους διάφορους κλάδους των οικογενειακών δέντρων.

Σύμφωνα με τον Γρηγόρη Κόντο «Το να ξέρεις απλά τα ονόματα των προγόνων σου δεν έχει το ενδιαφέρον και την ομορφιά του να ξέρεις και για τη ζωή τους και τον τόπο όπου μεγάλωσαν. Γι’ αυτό αποφάσισα να αφιερώσω τη σελίδα για τον επόμενο μήνα στα χωριά του Νοτίου Πάρνωνα, έτσι ώστε να μάθουμε περισσότερα για τον τόπο μας, την ιστορία του και συνεπώς και για τους προγόνους μας».

Μπορείτε να έχετε πρόσβαση στην ταινία «Γεράκι Λακωνίας» του Γρηγόρη Κόντου, διάρκειας τεσσάρων λεπτών, μέσω:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=WqXsQGGNwZ4


Επισκεφτείτε την σελίδα στο Facebook μέσω:

http://www.facebook.com/pages/Family-Trees-of-Southern-Parnon/236547463057210?sk=wall


Φυσικά πάντα αξίζει να επισκεφτείτε και την ίδια τη σελίδα των γενεαλογικών δέντρων http://karitsa.tribalpages.com


 

Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2011

Χριστουγεννιάτικες ευχές και ευχές για το νέο έτος (2011-2012)

 

Πολιτιστικός Σύλλογος Απανταχού Καριτσιωτών

Το Διοικητικό Συμβούλιο και τα μέλη του συλλόγου εύχονται σε όλους τους συμπατριώτες ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ και ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ.

Υγεία, ευτυχία και ό,τι καλύτερο σε σας και στις οικογένειες σας. Οι δυσκολίες να μας διδάξουν την συμπαράσταση και το ενδιαφέρον μας για το διπλανό μας ώστε να γίνουμε καλύτεροι άνθρωποι.

Πολλές ευχές σε όλους.



Αδελφότητα Καριτσιωτών Νότιας Αυστραλίας «Η Καρίτσα»

Η Αδελφότητα Καριτσιωτών Νότιας Αυστραλίας «Η Καρίτσα» εύχεται καλές γιορτές, χαρούμενος και ευτυχισμένος ο καινούργιος χρόνος 2012



Παλλακωνικός Σύλλογος Νότιας Αυστραλίας «Ο Λεωνίδας»

Ο Παλλακωνικός Σύλλογος Νότιας Αυστραλίας «Ο Λεωνίδας» εύχεται χρόνια πολλά και καλή χρονιά σε όλους, με υγεία, αγάπη, χαρά, ευτυχία, ευημερία, προκοπή, επιτυχίες και περισσότερη αισιοδοξία.



Εμποροεπαγγελματικός Σύλλογος Γερακίου 

Ο πρόεδρος, το διοικητικό συμβούλιο και  τα μέλη του Εμποροεπαγγελματικού Συλλόγου Γερακίου σας εύχονται «Χαρούμενες και Ευτυχισμένες Γιορτές». Το 2012 να είναι μια χρονιά γεμάτη υγεία, αισιοδοξία και ελπίδα για το μέλλον.


Το e-Lakonia.gr , το monemvassia.gr και το elafonissos.gr

Το e-Lakonia.gr , το monemvassia.gr και το elafonissos.gr εύχονται στην Λακωνία και σε όλο τον κόσμο Καλά Χριστούγεννα και Eυτυχισμένο το 2012

Οι διαχειριστές
Σταύρος Δεληγιαννίδης
Δρ. Ιάκωβος Σταμούλης
Ηλίας Κρούπη
ς

Πουλημενάκειον Λύκειο Γυμνάσιο Γερακίου

Οι μαθητές και οι καθηγητές του Γυμνασίου και του Λυκείου Γερακίου εύχονται Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά...!!



Οικογενειακά Δέντρα Νότιου Πάρνωνα

Η ομάδα των Οικογενειακών Δέντρων του Νότιου Πάρνωνα σας εύχεται μια ευτυχισμένη χρονιά με υγεία και αγάπη!
 

Κυριακή 11 Δεκεμβρίου 2011

Θερμό καλωσόρισμα στο ιστολόγιο του Μαριού

Η στάνη του Τάκη
Ένα θερμό καλωσόρισμα στον κόσμο του διαδικτύου προς το αδελφό ιστολόγιο που δημιουργήθηκε πρόσφατα με τίτλο «Μαρί: Ο τόπος μας, η ιστορία του, οι ομορφιές του, οι άνθρωποί του» αφιερωμένο στο γειτονικό μας χωριό Μαρί της Αρκαδίας.

Το Μαρί είναι το πιο κοντινό χωριό, από την άποψη ευθείας γραμμής, με την Καρίτσα με το οποίο μοιραζόμαστε παραδοσιακούς δεσμούς. Είναι ένα λίγο γνωστό γεγονός ότι όταν ο δήμος Μαριού πρωτοιδρύθηκε το 1835 ως δήμος της επαρχίας Πρασσιών αποτελούταν από τα χωριά Μαριός (Κουνουπιά), Νεοχώρι, Μαρί, Γκιότσαλι, Καρίτσα, Αλουποχώρι, και Πούληθρα.


Εκτός από εκπληκτικές φωτογραφίες από αυτό το γραφικό μέρος του Πάρνωνα τα πρώτα κείμενα περιλαμβάνουν ιστορικές αναφορές στον 19ο αιώνα καθώς και στην αρχαιότητα.


Προσδοκώντας συνεργασία με το νεοσύστατο ιστολόγιο συνιστούμε στους αναγνώστες να το παρακολουθούν στην εξής διεύθυνση:

http://mariarkadias.blogspot.com/

Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2011

Ύδρευση Καρίτσας: Αντικρουόμενες Απόψεις

Στις 9 Νοεμβρίου 2011, η εξής εξαιρετικά ενδιαφέρουσα διαλογική συζήτηση, που μόλις δημοσιεύτηκε στη Διαύγεια του Δήμου Ευρώτα, έλαβε χώρα κατά την τακτική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου και έχει να κάνει με την τροποποίηση του προϋπολογισμού του τρέχοντος οικονομικού έτους προκειμένου να καταστεί δυνατή η ολοκλήρωση του έργου γνωστού ως «Ύδρευση Καρίτσας – Δημοτικής Ενότητας Γερονθρών». 

Προεδρεύον η Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Ελένη Δεντάκου. 

Εισηγητής του θέματος ο αντιδήμαρχος Γιάννης Πλατανίτης ο οποίος πρότεινε την αύξηση των κονδυλίων του προϋπολογισμού έτσι ώστε να συμφωνούν με σχετική μελέτη από τη Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Σπάρτης που καθορίζει το συνολικό κόστος σε 109.350,00 €, δηλαδή 11.350,00 € επιπλέον από τα 98.000,00 € που αρχικά είχαν προϋπολογιστεί. 

Στην αρχή της συζήτησης ο Δήμαρχος  Γιάννης Γρυπιώτης παρατηρεί ότι με την αποδοχή της πρότασης του αντιδημάρχου ολοκληρώνεται επιτέλους η διαδικασία για την ύδρευση της Καρίτσας.

Το κείμενο που ακολουθεί, δίχως σχόλια από τη σύνταξη, είναι η επίσημη αυτούσια απομαγνητοφώνηση από την επίμαχη συζήτηση που προέκυψε.

Ο κ. Πήλιουρας: «Κα Πρόεδρε, βεβαίως ποιος θα είχε αντίρρηση να ολοκληρωθεί αυτή η προσπάθεια που ξεκίνησε πριν από 6-7 χρόνια γιατί ξέρετε όταν ανέλαβα δεν υπήρχε τίποτα, έτσι; Όταν λέω τίποτα, τίποτα. Είχαν μακρύνει τα χέρια τους. Με μια τέστα και κουβαλάγανε νερό από 2 βρύσες που υπήρχαν στην περιοχή.»

Διάλογος εκτός μικροφώνων.


Ο κ. Πήλιουρας: «Αλίμονο. Ναι λοιπόν, θέλω να σας πω ότι η σύνδεση και
συγχωρέστε με, θα μου επιτρέψετε λίγο χρόνο να σας πω. Η σύνδεση από τη διασταύρωση του Αλεποχωρίου εκεί που είναι η εκκλησούλα, ο Άγιος Ιωάννης, μέχρι τον Άγιο Νικόλαο που είναι περίπου 8 χιλ. Τα στοιχεία τα έχετε εσείς, η δημοτική αρχή σήμερα. Είχε γίνει με λιγότερο από 21.000. Ως Δήμαρχος εγώ δε διαχειρίστηκα πολλά λεφτά και προσπάθησα να κάνω πολύ έργο, με λίγα χρήματα. Αυτά που είχα και διαχειρίστηκα. Και όταν είδα αυτή τη μελέτη πραγματικά, δε σας κρύβω μου έπεσαν τα μαλλιά. Και ως προηγούμενο θα σας πω ότι τη μελέτη στο προηγούμενο έργο Καρίτσα – Μαρί κάποια στιγμή μου τη φτάσανε 1.050.000. Οι κύριοι αυτοί, ενώ ο μελετητής την είχε 480.000, τη θεώρησαν και επεβλήθη στο Γ΄ΚΠΣ για χρηματοδότηση. Δε χρηματοδοτήθηκε και προέκυψε μετά με διάφορα τρεξίματα κλπ να ενταχθεί ως διαδημοτικό στο ΘΗΣΕΑ. Εκεί, ω του θαύματος, από 478.000 φτάνει 1.050.000 και σε ερώτημά μου, πώς οι 478.000 την οποία εσείς ελέγξατε και θεωρήσατε, γιατί όταν γίνεται από ένα μελετητικό γραφείο ξέρετε ότι τη θεωρεί και την ελέγχει η διευθύνουσα υπηρεσία, η οποία είναι πάντοτε η Τεχνική Υπηρεσία. Εκεί βεβαίως δεν μπορούσαν να πουν τίποτα. Το αποτέλεσμα. Πόσα λεφτά, Δήμαρχε, μπορείς να δώσεις; Του λέω, παραπάνω από 550.000 δεν μπορούν να δοθούν. Μου βγάζει τη μελέτη λοιπόν 550.000. Θέλω να σας πω. Γιατί σας το λέω, πόσο λάστιχο είναι οι μελέτες.»

Ο κ. Χασάπογλου: «Η συγκεκριμένη είναι λάστιχο;»


Ο κ. Πήλιουρας: «Λοιπόν, θα σας πω. Αυτή η μελέτη ... Επιτρέψτε μου, σας
παρακαλώ. 8 χρόνια Δήμαρχος και έχω χειριστεί εκατοντάδες τέτοια θέματα. Επιτρέψτε μου λοιπόν να έχω άποψη.. Αυτή η μελέτη λοιπόν, τα 2/3 της μελέτης αυτής αποτελούν προμήθειες. Τα 2/3. Κάντε το και θα δείτε. Επομένως, αυτή η μελέτη, με εργολαβικό όφελος 28% απρόβλεπτα και μη μου πείτε κ. Τσιμπίδη ότι είναι απρόβλεπτα. Θα φαγωθούνε τα απρόβλεπτα. Το ξέρετε κι εσείς, όπως το ξέρω κι εγώ. Λοιπόν, συν το ΦΠΑ φτάνει 109.350. Λοιπόν επειδή με βάση το νόμο και σας διαβάζω, επίσης λέει τι θεωρούνται προμήθειες του δημόσιου τομέα και οι συμβάσεις εκτελέσεως εργασιών εγκατάστασης, συντήρησης, μεταφοράς ή και άλλων εργασιών που σχετίζονται με την προμήθεια των ανωτέρω αγαθών, εφόσον η αξία αυτών υπερβαίνει την αντίστοιχη των εργασιών όταν έχουμε προμήθεια αγαθών. Και η προμήθεια και σχετίζονται με εργασίες, πες το, συναρμολόγησης, εγκατάστασης κλπ. Σε αυτή την περίπτωση εξετάζουμε τη σχέση της αξίας των υλικών με τη σχέση της εργασίας. Όταν λοιπόν η σχέση της εργασίας και του ύψους της εργασίας είναι μικρότερη από αυτή των προμηθειών, τότε θεωρούνται προμήθειες, το σύνολό τους και ως εκ τούτου δεν έχουμε εργολαβικό όφελος, ούτε απρόβλεπτα. Γιατί εγώ δεν μπορώ να πω ότι δεν χρειάζονται τα μοτέρ ή δε χρειάζονται οι αυτοματισμοί που λέτε κ. Χασάπογλου, αλλά όμως επιμένω σε αυτό. Και αν ακόμη υπήρχε αντίθετη άποψη, μπορεί στην ίδια μελέτη να γραφτεί ότι τα ποσά, αυτό πάει κανονικά ως έργο και το ποσό αυτί ως προμήθεια και γίνεται με ξεχωριστή δημοπρασία και είναι καθόλα νόμιμο. Εγώ σας το προτείνω. Κοιτάξτε το. Γιατί πραγματικά είναι αμαρτία από το Θεό σε αυτή την περίοδο των ισχνών αγελάδων, των πολύ ισχνών αγελάδων να βάζουμε χρήματα στις τσέπες κάποιων τα οποία δε δικαιούνται. Και δεν το λέω εγώ. Έγινε η μελέτη. Καλούμαστε σα δημοτικοί σύμβουλοι να την παραλάβουμε. Έχουμε ευθύνη όμως. Με συγχωρείτε. Επειδή ακριβώς είχα κάνει μια προεργασία και ήξερα περίπου πώς πάει το θέμα. Γι’ αυτό και με βλέπετε, ενώ σε άλλες μελέτες που δεν το ξέρω το θέμα, δε με βλέπετε να στέκομαι τόσο επισταμένως. Επομένως θα σας παρακαλέσω να το δείτε το θέμα. Κοιτάξτε το θέμα και για να μην επιβαρυνθούν επειδή αυτά είναι ανταποδοτικά. Θα έχουμε να κλείσουμε πολλές τρύπες με ανταποδοτικά τέλη. Δε χρειάζεται, όπως σας είπα, να τα πάρουν κάποιοι. Λίγο πριν τη λήξη της δημοτικής περιόδου ο Δήμος Γερονθρών αγόρασε μια δεξαμενή η οποία κόστισε 6 συν το ΦΠΑ. Για κοιτάξτε με αυτή τη μελέτη πόσο κοστίζει, κ. Χασάπογλου.»

Διάλογος εκτός μικροφώνων.


Ο κ. Δήμαρχος: «Καταρχήν μιλάμε για τη μελέτη κατασκευή ενός συμβατικότατου
έργου που όπως πολύ σωστά είπατε ολοκληρώνει αυτό που πραγματικά ξεκινήσατε. Δίνει την άμεση λύση. Εγώ θεωρώ καταρχήν η μελέτη αυτή της κατασκευής του έργου, το παρακολούθησε στενά η κα Ψυμογεράκου Παναγιώτα η οποία ήταν αρμόδια μηχανικό του τότε Δήμου Γερονθρών. Η ίδια η κα Ψυμογεράκου από την αρχή μου είχε πει ότι τα χρήματα τα οποία βάζουμε είναι λίγα. Μάλιστα όταν ήρθε η μελέτη μετά και 109.000 και το λέω με όλη … Το καταλαβαίνετε, τη γνωρίζετε. Όταν ήρθε 109.000 πράγματι εγώ πίστευα και περίμενα μήπως τυχόν ήταν και λιγότερη. Όπως ξέρετε όλες οι μελέτες φτιάχνονται στηριζόμενες κάπου. Και αυτό το κάπου είναι μέσα από μια ειδική νομολογία η οποία διέπει όλα τα τεχνικά έργα. Πάμε παρακάτω, Εμείς δε θέλουμε να οικονομήσει ούτε ο εργολάβος, ούτε οι προμήθειες, εν τοιαύτη περιπτώσει. Όχι προς Θεού. Λοιπόν τι γίνεται το επί τοις εκατό έκπτωση που θα πάρει αυτό το έργο; Γιατί σίγουρα θα πάρει ένα σημαντικό ποσοστό εκπτώσεως το οποίο δεν το γνωρίζουμε. Μακάρι να μας έδινε ο νόμος το δικαίωμα της αυτεπιστασίας. Το λέω εγώ αυτή τη στιγμή ικανοποιώντας και την κα Σταματάκου. Με τη μόνη διαφορά ότι ακόμα μέχρι σήμερα δεν έχει επιτραπεί. Θεωρώ, πιθανολογώ μάλλον ότι αυτό θα υλοποιηθεί στα επόμενα βήματα της λειτουργίας του Καλλικράτη. Όμως αυτή τη στιγμή δε γίνεται. Εγώ λέω λοιπόν. Αυτή η μελέτη ήρθε σε μια σωστή περίοδο. Έχοντας ήδη απολαύσει οι κάτοικοι της Καρίτσας όλη την ταλαιπωρία τόσα χρόνια, εγώ θεωρώ ότι πρέπει να προχωρήσει αυτή η μελέτη, να υλοποιηθεί επιτέλους αυτό το έργο. Και από την άλλη νομίζω ότι δεν πρέπει να νιώθουμε και καθόλου περήφανοι που εν έτη 2012 πλέον θα πηγαίνουμε πάλι νερό στου ανθρώπους αυτούς με τα αυτοκίνητα . Πιστεύω ότι και ως προς αυτή την κατεύθυνση λειτουργήσατε μέχρι σήμερα κ. Πήλιουρα για να δώσετε τις σημαντικότατες λύσεις σε αυτή την πόλη. Ολοκληρώνουμε αυτή τη διαδικασία. Άλλωστε στερούμε από την ανταποδοτικότητα των έργων άλλα δημοτικά διαμερίσματα όπως είναι το Βλαχιώτη, όπως είναι η Γλυκόβρυση που έχουν σημαντικότατα προβλήματα στην ύδρευσή τους. Και θα μπορούσαμε, κατά κάποιον τρόπο να έχουμε προχωρήσει σε αντικατάσταση σημαντικότατου μέρους της ύδρευσης της Μυρτιάς. Γιατί αυτή τη στιγμή είχαμε να λύσουμε ένα σημαντικότατο πρόβλημα στην Καρίτσα. Υπήρξε σας μιλάω ειλικρινά ενδοιασμός και από δημοτικούς συμβούλους της πλειοψηφίας οι οποίοι έθεταν διάφορα ερωτηματικά.»

Ο κ. Πήλιουρας: «Νομίζω ότι με παρεξηγήσατε. Άλλο είπα εγώ. Αλίμονο υπάρχει
κανένας να διαφωνεί ότι πρέπει να ολοκληρωθεί αυτή η προσπάθεια. Το θέμα είναι …»

Ο κ. Μένεγας: «Εγώ διαφωνώ.»


Ο κ. Πήλιουρας: «Εντάξει είναι άλλο. Εγώ δε διαφωνώ»


Ο κ. Τσιμπίδης: «Εγώ είναι η μόνη φορά που συμφωνώ μαζί. Για απόψε. Είναι
όπως τα λέτε. Πράγματι οι μηχανικοί έχουν τιμολόγιο που λέει η σωλήνα Α κάνει 1€ και 1,5€. Έχουν άνοιγμα. Όποτε θέλουν το βάζουν 1,5 όποτε θέλουν το βάζουν
1. Τα λέω απλά για να τα καταλαβαίνουμε όλοι. Λοιπόν λέτε ότι ανέβασαν τη μελέτη. Πράγματι την έχουν ανεβάσει. Πιστεύετε ότι το εργολαβικό όφελος που έχουν βάλει δεν είναι βάση νόμου; Δε νομίζω να το λέτε. Καταλάβαμε, εγώ πάρα πολύ και το εργολαβικό όφελος που έχουν βάλει είναι βάση νόμου και απρόβλεπτα είναι βάση νόμου με ποσοστό. Και από εκεί βγαίνει η μελέτη. Μπορεί να πάει όπως είπε ο Δήμαρχος, να πάρει μια έκπτωση 50% και να μην πάρει μια δραχμή.»

Ο κ. Πήλιουρας: «Δε με καταλάβατε κύριοι.»

Ο κ. Τσιμπίδης: «Σας κατάλαβα. Δε σε παρεξήγησα αφού συμφώνησα μαζί σου.»


Η κα Πρόεδρος: «Μην κάνετε διάλογο»


Ο κ. Πήλιουρας: «Δεν το έθεσα έτσι εγώ.»


Ο κ. Τσιμπίδης: «Συμφωνώ σε αυτά που λέτε. Έχουμε μια μελέτη από μια Τεχνική
Υπηρεσία. Την είχαμε 90.000 και σου λέει η Τεχνική Υπηρεσία, δε φτάνει κύριε. Τη θέλουμε 100.000. Την ψηφίζουμε ή την καταψηφίζουμε. Αυτό είναι το ερώτημα. Εγώ την ψηφίζω.»

Ο κ. Πήλιουρας: «Εγώ δεν έθεσα τέτοια πράγμα. Ούτε όπως το είπε ο κ. Δήμαρχος,
ούτε ο κ. Τσιμπίδης. Εγώ είπα άλλο κ. Τσιμπίδη. Εγώ δε στέκομαι αν χρειάζονται. Αλίμονο αν προσδιορίσω τι χρειάζεται. Εγώ άλλο είπα. Ότι αμφισβητείται ότι άμα τα χτυπήσετε τα νούμερα που έχει αυτή η μελέτη ότι τα 2/3 αποτελούν προμήθειες που μπορούν … Τι είναι έργο κ. Τσιμπίδη; Είναι αυτό το οποίο μπορείς να χρησιμοποιήσεις υλικά τα οποία δεν μπορούν να αποσπαστούν από το έδαφος εάν δεν υποστούν ζημιά, είτε τα υλικά αυτά είτε το έδαφος. Εδώ λοιπόν δε θέλω να κάνω τώρα, με αναγκάσατε να πω τι είναι έργο. Επειδή ακριβώς εδώ λοιπόν διαφωνώ. Ως προς το ότι ένα μέρος, τα 2/3 είναι προμήθεια και όλη αυτή η μελέτη μπορούσε να είναι για προμήθεια. Δε σας διάβαζα προηγουμένως ότι όταν έχουμε ένα έργο που χρησιμοποιούνται και υλικά και η αξία των υλικών είναι μεγαλύτερη από την αξία των εργασιών θεωρείται προμήθεια και όχι έργο και ως εκ τούτου η προμήθεια … Εγώ αυτό λέω κ. Τσιμπίδη. Ως εκ τούτου η προμήθεια, όπως ξέρετε γιατί δεν είστε πρώτη φορά στην αίθουσα, ότι οι προμήθειες όπως και οι εργασίες δεν έχουνε εργολαβικό όφελος και μάλιστα το εργολαβικό όφελος 28%. Και λέω λοιπόν η πρότασή μου να την κοιτάξουμε αυτή τη μελέτη και να πούμε στους μηχανικούς, γιατί δεν είναι αλάνθαστοι οι μηχανικοί, ότι αυτό … Κ. Τσιμπίδη γιατί θεωρείτε δηλαδή ότι είναι αλάνθαστοι οι μηχανικοί. Να σας πω λοιπόν από ένα πρόγραμμα του Υπουργείου εσωτερικών διαμόρφωση αυλείων χώρων το χρησιμοποίησα. 88.000 …»

Η κα Πρόεδρος: «Κ. Πήλιουρα δε μας ενδιαφέρει τι κάνατε. Την πρότασή σας
παρακαλώ.»

Ο κ. Πήλιουρας: «Σας παρακαλώ. Είναι αντίστοιχο αυτό. Η ΤΥΔΚ έκανε μελέτη και
τα λάβανε όλο ως έργο μαζί με παιδικές χαρές, γιατί περιλάμβανε διάφορα πράγματα στους αύλειους χώρους. Και παιδικές χαρές.»

Η κα Πρόεδρος: «Για το θέμα αυτό κ. Πήλιουρα.»


Ο κ. Πήλιουρας: «Και η Επίτροπος όπου πήγε να πληρωθεί δεν τον πλήρωση τον
άνθρωπο γιατί δεν του πλήρωνε εργολαβικό όφελος, ας είχε μπει. Τι μπορούν να κάνουν οι μηχανικοί. Αυτό λέω τόση ώρα.»

Διάλογος εκτός μικροφώνων.


Ο κ. Πλατανίτης: «Παρακαλώ να τοποθετηθούμε με ψηφοφορία.»


Ο κ. Τσιμπίδης: «Μου βάζει έννοια, μου βάζει υπόνοιες ότι η μελέτη αυτή … Και ως
έμπειρος κρύβει παγίδες, οπότε να φοβάμαι.»

Ο κ. Πήλιουρας: «Σας λέω εγώ διαβάζοντας αυτές τις αποφάσεις ότι τα 2/3
αποτελούν προμήθεια και με βάση το νόμο λοιπόν αυτό μπορούμε σα Δημοτικό Συμβούλιο να πούμε στους μηχανικούς, κύριοι κοιτάξτε να μας κάνετε εναλλακτική μήπως μπορούμε να αποφύγουμε το 28% και το 15. Αυτό λέω.»

Ο κ. Τσιμπίδης: «Κα Πρόεδρε, εδώ μπαίνουν κάποια θέματα που αφήνουν υπόνοιες
και δε διευκρινίζονται. Ο κ. Πήλιουρας μας λέει ότι αυτό το χαρτί που πάμε να ψηφίσουμε, τη μελέτη, κρύβει παγίδες. Προσέξτε είναι προμήθειες. Μπαίνει το εργολαβικό όφελος 28%, μπαίνουν τα απρόβλεπτα, μας βάζει και συμφωνώ ότι κρύβει παγίδες. Όμως δεν κοιτάω τους μηχανικούς αύριο. Έχω συγκεκριμένο να ψηφίσω. Αυτό το συγκεκριμένο λέτε ότι κρύβει παγίδες. Αυτό μας λέτε.»

Διάλογος εκτός μικροφώνων.


Ο κ. Δήμαρχος: «Έχουμε να αντιμετωπίσουμε ένα σοβαρότατο ζήτημα που είναι η
ύδρευση της Καρίτσας. Θεωρώ ότι η Τεχνική Υπηρεσία της πρώην ΤΥΔΚ, σήμερα του Δήμου Σπάρτης, σε συνεργασία με τη μηχανικό κα Ψυμογεράκου έκαναν μια άριστη εργασία την οποία και μας παρουσίασαν εδώ για να μπορέσει να λυθεί ολοκληρωτικά το πρόβλημα της Καρίτσας. Εγώ θέλω στην ψηφοφορία και ζητώ τη συναίνεσή σας ούτως ώστε το έργο αυτό να μπορέσει να υλοποιηθεί.»

Ο κ. Μένεγας: «Εν ολίγοις εγώ τοποθετήθηκα ότι η ψήφος μου θα είναι αρνητική στο έργο όχι γιατί δεν καταλαβαίνω το σοβαρό της κατάστασης για την ύδρευση της Καρίτσας, προς Θεού, αλλά, αν θυμόσαστε στην ψήφιση του Τεχνικού Προγράμματος ο πρόεδρος που είναι και εδώ ψήφισε αρνητικά. Πλέον έχω αρχίσει να ψηφίζω βάση των ψήφων των Προέδρων στα τοπικά. Είμαι αρνητικός.»

Ο κ. Πήλιουρας: «Εγώ προσέξτε. Η μελέτη ως φυσικό αντικείμενο ψηφίζεται και παραψηφίζεται. Η ένστασή μου είναι και μην κάνουμε ότι δεν καταλαβαίνουμε εδώ μέσα ότι θεωρώ τα 2/3 είναι προμήθειες και μπορεί να πάει με τις διατάξεις περί προμηθειών και ο Δήμος να γλιτώσει 50.000. Εάν αυτό εσάς δε σας συγκινεί, εμένα με συγκινεί.»

Ο κ. Τσιμπίδης: «Κάνω μια πρόταση. Να αναβληθεί το θέμα και να επανέλθει.»


Ο κ. Πήλιουρας: «Ωραία να δοθεί στην Τεχνική Υπηρεσία με αυτή την
παρατήρηση.»

Ο κ. Δήμαρχος: «Εγώ επιμένω και ξαναλέω. Όταν η Τεχνική Υπηρεσία έχει φέρει
μια μελέτη, έχουν και την ευθύνη των πράξεών τους. Εγώ είμαι γιατρός και εκείνα που κατέχω είναι της ιατρικής. Από τη στιγμή που εμένα η Τεχνική Υπηρεσία με την αρμόδια μηχανικό του Δήμου μας, η οποία παρακολούθησε από κοντά το έργο και που μου έφερε τη μελέτη αυτή και έχοντας την εμπειρία ότι εν τοιαύτη περιπτώσει, μου το είχε τονίσει από την αρχή ότι τα χρήματα αυτό είναι λίγα, εγώ θεωρώ ότι η μελέτη αυτή είναι αρκετά καλή, είναι δυνατή για να λύσει το πρόβλημα της Καρίτσας.»

Η κα Πρόεδρος: «Κάνετε μια πρόταση κ. Πήλιουρα.»


Ο κ. Πήλιουρας: «Η πρόταση. Εγκρίνουμε τη μελέτη ως προς το φυσικό
αντικείμενο. Θεωρούμε ότι είναι υπερβολικό το τίμημα. Σύμφωνα με τις διατάξεις του νόμου θεωρούνται και οι προμήθειες του δημοσίου τομέα …»

Ο κ. Παναγιωτακάκος: «Με συγχωρείτε τέτοια ψηφοφορία είχαμε κάνει ποτέ, κ.
Πήλιουρα;»

Ο κ. Πήλιουρας: «Η θέση μου καταγράφεται κ. Αντιδήμαρχε, η θέση μου
καταγράφεται. Δε θα ψηφίσω όπως θέλετε εσείς. Λοιπόν θεωρούνται προμήθειες του δημοσίου τομέα και οι συμβάσεις εκτελέσεως εργασιών, εγκατάστασης, συντήρησης, μεταφοράς και άλλων εργασιών που σχετίζονται με την προμήθεια των ανωτέρω αγαθών. Εφόσον όμως η αξία αυτών δηλαδή των προμηθειών υπερβαίνει την αντίστοιχη των εργασιών και συμπληρώνω ότι σε αυτή την περίπτωση να επανεξεταστεί, η πρότασή μου είναι η τεχνική υπηρεσία αν ευσταθούν αυτά που λέω. Γιατί είναι πολύ σημαντικό επειδή ακριβώς στις προμήθειες δεν έχουμε εργολαβικό όφελος, ούτε απρόβλεπτα. Που το εργολαβικό όφελος εν προκειμένω είναι 18%, 28% πολύ σημαντικό.»

Διάλογος εκτός μικροφώνων.


Ο κ. Τσιμπίδης: «Επειδή ο κ. Πήλιουρας έβαλε θέμα, βάση νόμου μελέτης ότι οι
μηχανικοί δεν έχουν βγάλει σωστά τις προμήθειες με το έργο.Δεν τα έχουν βγάλει σωστά. Ζητώ την αναβολή του θέματος και να ’ρθουνε την επόμενη φορά οι μηχανικοί να δούμε που έχουν κάνει λάθος στη μελέτη.»

Ο κ. Σούμπασης: «έχουμε τη γνώμη εδώ μέσα όλοι ή την αντίληψη ότι ο κ.
Πήλιουρας σαν πρώην Δήμαρχος Γερονθρών δε θέλει να γίνει το έργο της Καρίτσας; Έχει κανένας την αυταπάτη αυτή; Ρωτάω τους συναδέλφους. Αυτή την εντύπωση έδωσε. Ότι δε θέλει να γίνει το έργο της Καρίτσας; Μην τρελαθούμε τώρα. Τι είπε ο άνθρωπος; Είπε να ξανακοιτάξουμε τη μελέτη διότι υπάρχουν νομικά προβλήματα νομικά προβλήματα. Αυτό είπε. Γιατί δυναμιτίζουμε λοιπόν τη συνεδρίαση. Υπάρχουν προβλήματα στον κώδικα. Είναι νομικό.»

Ο κ. Πλατανίτης: «Κ. Σούμπαση απαντήθηκαν κάποια πράγματα και είπαμε να
προχωρήσει.»

Ο κ. Δήμαρχος: «Συγνώμη κ. Πλατανίτη. Κ. Σούμπαση συγνώμη. Επαναλαμβάνω.
Η μελέτη αυτή έχει κατατεθεί από την αρμόδια τεχνική υπηρεσία με την οποία με την οποία είναι συμβεβλημένος ο Δήμος Ευρώτα, με νόμιμη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου. Εάν εμείς φέρουμε τέτοιου είδους προβλήματα είναι δεδομένο ότι και την επόμενη φορά που θα πρέπει να έρθει η οποιαδήποτε μελέτη θα πρέπει εμείς οι οποίοι δεν έχουμε, μπορεί να μην έχουμε τις γνώσεις, αλλά όπως είπατε πολύ σωστά, κανένας από εμάς δεν έχει αλάθητο αλλά δεν είναι δυνατό να λέμε ότι τεχνική υπηρεσία, μηχανικοί σφάλουν, δε γνωρίζω ποιοι σφάλουν κι εμείς είμαστε οι απόλυτοι … Συγνώμη κ. Πήλιουρα, δεν είναι ούτε πρόταση εναντίον αυτών που είπατε εσείς. Εντάξει; Κανένα θέμα. Εμένα σε ότι με αφορά σας είπα και προηγουμένως. Είμαι Δήμαρχος του Δήμου Ευρώτα, είμαι γιατρός στο επάγγελμα. Εκείνο που ρωτώ, ρωτώ τους αρμόδιους και οι αρμόδιοι απαντούν. Από εκεί και πέρα δε γνωρίζω εάν όλα τα πράγματα είναι έτσι. Εκείνο που ξέρω όμως είναι αυτά που σας κατάθεσα. Ότι η κα Ψυμογεράκου προ του προϋπολογισμού όταν τη ρώτησα μου είπε ότι θα χρειαστούν πλέον των 100.000, αυτό μου απάντησε. Όταν ήρθε η μελέτη εδώ και τη ρώτησα πόσα θα είναι τα χρήματα, μου είπε, όπως σας είπα, είναι 109.000. Εγώ λέω για τελευταία φορά. Δε γνωρίζω ποιες είναι οι προτάσεις σας. Σας καλώ να ψηφίσετε τη μελέτη για την κατασκευή του έργου για να μπορέσει επιτέλους να δοθεί η λύση στο πρόβλημα. Τα δε 50.000 που επικαλείστε κ Πήλιουρα κανείς δε μας εγγυάται αν η έκπτωση, γιατί σίγουρα και δεδομένα η έκπτωση, είναι 40% εξ ου και το κέρδος από αυτή τη διαδικασία. Εγώ λοιπόν λέω, ψηφίζουμε αυτή τη μελέτη για να τελειώσουμε.» Ύστερα από την ανωτέρω εισήγηση, η κα Πρόεδρος κάλεσε το Συμβούλιο να αποφασίσει σχετικά και έθεσε το θέμα σε ψηφοφορία:

Υπέρ της εισήγησης του Αντιδημάρχου τάχθηκαν οι δημοτικοί σύμβουλοι:

Δεντάκου Ελένη Πρόεδρος, Αγρανιώτης Πέτρος, Αλεξανδράκος Γεώργιος, Βέρδος Δήμος, Γκουβούση – Κρητικάκου Αργυρώ, Διαμαντάκος Δημήτριος, Μπαλαμπάνος Βασίλειος, Παναγιωτακάκος Ηλίας, Παπαχρήστου Ευθύμιος, Παυλάκης Παναγιώτης, Πολολός Παναγιώτης, Πλατανίτης Ιωάννης, Χρήστου Μιχαλούτσου Νικολέτα και ο Πρόεδρος της Τ.Κ. Κατσάμπης Δημήτριος.  (Σύνολο 14.)

Κατά της εισήγησης του Αντιδημάρχου τάχθηκαν οι δημοτικοί σύμβουλοι: 

Μένεγας Σωτήριος, Λυμπέρης Παναγιώτης. (Σύνολο 2.)

Υπέρ της πρότασης του κ. Τσιμπίδη τάχθηκαν οι δημοτικοί σύμβουλοι:  

Αργυρίου Παναγιώτης, Μαστρογιαννάκος Παναγιώτης, Μοτσάκος Νικόλαος, Μυλωνάκου Μεταξία, Παπαγιαννοπούλου Παναγιώτα, Πετροπούλου – Γκαμουλάκου Παρασκευή, Πήλιουρας Φίλιππος, Σούμπασης Γεώργιος, Σπανός Κυριάκος, Τσιμπίδης Γεώργιος και Τσίπουρας Χρήστος. (Σύνολο 11.)

Η κα Σταματάκου Σταυρούλα δήλωσε ότι ψηφίζει «λευκό».

Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011

Πετρούλα Τσαβαλά 1931 - 2011

Πέθανε εχθές στην Αθήνα και κηδεύτηκε σήμερα στην Καρίτσα η Πετρούλα Τσαβαλά, το γένος Νικολάου Αντωνίου, ετών 80. Αύριο έχει λειτουργία μετά αρτοκλασία στο ξωκλήσι του Άγιου Νικόλαου. Η Πετρούλα γεννήθηκε στην Καρίτσα στις 23 Νοεμβρίου 1931. Παντρεύτηκε τον Κωνσταντίνο Τσαβαλά από την Αθήνα στην Καρίτσα στις 26 Δεκεμβρίου 1959. Έχουν δύο γιους, το Στυλιανό και το Νικόλαο.
Πληροφορίες:
Ο εφημέριος της Ενορίας Καρίτσας, πατήρ Χρήστος Καρυδόγιαννης