Ο καιρός στο χωριό μας

Τετάρτη 23 Μαρτίου 2016

Το όνειρο που έγινε πραγματικότητα για την Κατερίνα Αντωνίου-Ρίτσαρντς

Συγχαρητήρια στην Κατερίνα Αντωνίου-Ρίτσαρντς, κόρη του Αργύρη και της Ρενάτας Αντωνίου, η οποία πρόσφατα ολοκλήρωσε με επιτυχία την απαιτούμενη κατάρτιση προκειμένου να αποκτήσει το πιστοποιητικό μάστερ στo νευρογλωσσολογικό προγραμματισμό. «Για μένα είναι σαν ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα, μια από τις πέντε καλύτερες στιγμές στη ζωή μου», δήλωσε η κατενθουσιασμένη Αυστραλοκαριτσιώτα, μόνιμη κάτοικος της Αδελαΐδας.

Ποια άραγε να είναι αυτά τα άλλα σπουδαία σημεία; Συνεχίζει: «Είμαι πρόθυμη να βοηθήσω όσο το δυνατόν περισσότερο κόσμο. Τα καλύτερα σημεία της ζωής μου περιλαμβάνουν τον γάμο μου με τον πιο θαυμάσιο άνδρα, η ιδιότητά μου ως μητέρα του μικρού Τζιμ, η κατάκτηση του τροπαίου Βασίλισσα Φιλανθρωπίας του εράνου του Συλλόγου Λεόντων, το δεύτερο βραβείο στον διαγωνισμό Πωλήτρια της Χρονιάς στην εταιρία IGA το 1997 και 1998, τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό είναι η προεδρία της Κοινότητας Καρίτσας στην Νότια Αυστραλία.»

Δεν υπάρχουν σχόλια: