Ο καιρός στο χωριό μας

Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου 2024

Τιμή και υπερηφάνεια: Ο Βαγγέλης Κατσάμπης γίνεται επίτιμο μέλος στον Άντελεϊντ Κόμετς

«Τιμή μου! Είμαι για πάντα ευγνώμων και περήφανος που μου απονεμήθηκε η ιδιότητα του επίτιμου μέλους σε αυτόν τον σπουδαίο σύλλογο!»

– Βαγγέλης Κατσάμπης

Σε αναγνώριση της εξαιρετικής του συμβολής και αφοσίωσης, ο Βαγγέλης Κατσάμπης τιμήθηκε με την ιδιότητα του επίτιμου μέλους στην τελετή απονομής του ποδοσφαιρικού συλλόγου Άντελεϊντ Κόμετς την Παρασκευή, 20 Σεπτεμβρίου.

Ο Βαγγέλης ήταν ένας από τους επτά τιμώμενους από τον σύλλογο για την εξαιρετική τους προσφορά όλα αυτά τα χρόνια. Η δεκαετής τους αφοσίωση στους Κόμετς γιορτάστηκε από τα μέλη και τους υπεύθυνους του συλλόγου σε μια βραδιά που ανέδειξε τη βαθιά εκτίμηση του συλλόγου προς τους πιο αφοσιωμένους υποστηρικτές του.

Εκφράζοντας την ευγνωμοσύνη του μετά την απονομή του βραβείου, ο Βαγγέλης είπε: «Τιμή μου! Είμαι για πάντα ευγνώμων και περήφανος που μου απονεμήθηκε η ιδιότητα του επίτιμου μέλους σε αυτόν τον σπουδαίο σύλλογο! Ευχαριστώ τον πρόεδρο, Τζιμ Τσουβάλα, και όλο το διοικητικό συμβούλιο για την τιμή. Τα λόγια δεν μπορούν να περιγράψουν πόσο ευγνώμων είμαι!»

Η ιδιότητα του επίτιμου μέλους είναι μια αναγνώριση της συνεισφοράς του Βαγγέλη στην ανάπτυξη και επιτυχία του συλλόγου στο Ποδόσφαιρο της Νότιας Αυστραλίας. Η ακούραστη αφοσίωσή του, το εθελοντικό του έργο και η ηγεσία του τα τελευταία δέκα χρόνια έχουν συμβάλει καθοριστικά στην άνοδο των «Κόμετς» στο ποδόσφαιρο της Νότιας Αυστραλίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: