Ο καιρός στο χωριό μας

Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2015

Ευχαριστήρια Επιστολή Χρήστου Μπαλαμπάνου

Αγαπητοί συνάδερφοι, κυρίες και κύριοι,
Κάποια στιγμή έρχεται η ώρα που λες...ως εδώ…δεν έχω να προσφέρω άλλο.
Έτσι και εγώ μετά από 10 χρόνια ως πρόεδρος του Εμποροεπαγγελματικού Συλλόγου Γερακίου ήρθε η ώρα, να αποσυρθώ. Εξάλλου είναι καλό όλα τα μέλη του Συλλόγου να περνούν από το Διοικητικό Συμβούλιο γιατί όλοι έχουν κάτι να προσφέρουν.
Όλα αυτά τα χρόνια προσπάθησα για το καλό του Συλλόγου αλλά και για την προβολή του Ιστορικού και Βυζαντινού Γερακίου.
Θέλω να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου όλους όσους με βοήθησαν και στάθηκαν δίπλα στον Εμποροεπαγγελματικό Σύλλογο Γερακίου: τον βουλευτή Λακωνίας κ. Αθανάσιο Δαβάκη,τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης της Λακωνίας και όχι μόνο, που ήταν πάντα δίπλα στο Σύλλογο και πρόβαλαν όλες του τις εκδηλώσεις, την Εθνική Συνομοσπονδία Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας, το Κέντρο Ανάπτυξης Ελληνικού Εμπορίου, την Ομοσπονδία Εμπορικών Συλλόγων Πελοποννήσου και Ν.Δ. Ελλάδας, το Επιμελητήριο Λακωνίας και τον πρώην πρόεδρο του κ. Κωνσταντίνο Πανδή, τους Εμπορικούς Συλλόγους της Λακωνίας, τους φορείς, την εκκλησία, τους Συλλόγους του Γερακίου και τα μέλη του Εμποροεπαγγελματικού για την άριστη συνεργασία που είχαμε όλα αυτά τα χρόνια.
Τελευταία άφησα την οικογένειά μου για να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ γιατί την είχα πάντα δίπλα μου, ήταν το στήριγμά μου, μου έδινε δύναμη και κουράγιο αυτά τα 10 χρόνια.
Εύχομαι ο Σύλλογος να συνεχίσει να προσφέρει και να είναι πάντα στη πρώτη γραμμή τόσο για το καλό των μελών του όσο και για το καλό του Γερακίου.
Σας ευχαριστώ πολύ…!!!
Με εκτίμηση
Χρήστος Μπαλαμπάνος

Δεν υπάρχουν σχόλια: