Ο καιρός στο χωριό μας

Τετάρτη 5 Αυγούστου 2015

Ο Τάκης Χρόνης έρχεται να τραγουδήσει στον Κοσμά

Ο συγχωριανός, Τάκης Χρόνης, μετά από περιοδεία στην Τουρκία επιστρέφει στα προγονικά του εδάφη για να τραγουδήσει σε εκδήλωση στο Κοσμά, την Κυριακή 16 του Αυγούστου. Σχετικά με την επικείμενη εκδήλωση, ο ίδιος γράφει στη δική του σελίδα στο Facebook:

«Καλημέρα.!!! Κοσμίτες, Γερακίτες, Καριτσιώτες, Βρονταμίτες και όσοι άλλοι ένθεν και ένθεν του Πάρνωνα με διαβάζετε, σας ενημερώνω ότι: την ΚΥΡΙΑΚΗ 16-8-2015, θα είμαι κοντά σας να τραγουδήσω τώρα στα 60 μου, αυτά που έμαθα να τραγουδάω από τα έξι μου.!! Ατόφια δημοτικά τραγούδια, μεγάλων δασκάλων, όπως του Παπασιδέρη, του Αραπάκη, της Γεωργίας Μητάκη, της Ρόζας Εσκεναζυ, της Ρίτας Αμπατζή.!!!! Αλλά και της Σοφίας Κολλητήρη, της Τασίας Βέρρα, του Τάκη Καρναβά..!!!

»Που;; μα που αλλού !!!Στον ΚΟΣΜΑ !!! Στης Αρκαδιάς τον Πλάτανο.!!!

»Μαζί μου θα είναι και ο καλός μου φίλος και εν πολλοίς, μέντοράς μου,
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ !!!

»Την όποια καλλιτεχνική μου αξία, δικαιούται να την κρίνει ο καθείς...
Τη διάθεσή μου για προσφορά όμως δεν την διαπραγματεύομαι.!! Θα τα δώσω όλα.!!!!»

Έτσι, την Κυριακή 16 του Αυγούστου όλοι οι δρόμοι στα μέρη μας οδηγούν στον Κοσμά. Σας περιμένουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: