Ο καιρός στο χωριό μας

Πέμπτη 24 Ιουλίου 2014

Τάκης Χρόνης: Ποτέ μου δεν αρνήθηκα τον τόπο που γεννήθηκα

Πως να τον αρνηθώ, που το χωριό μου το Γεράκι Λακωνίας, γενέτειρα η διπλανή Καρίτσα, μου κάνει την ύψιστη τιμή να με συμπεριλάβει ως καλλιτέχνη, στις πολιτιστικές εκδηλώσεις «ΚΑΣΤΡΕΙΑ», αφιέρωμα στους μετανάστες αδελφούς μας, που είναι διασκορπισμένοι σ όλα τα μήκη και τα πλάτη της οικουμένης! 

Πως να αρνηθώ να βάλω κι εγώ τις μικρές μου δυνάμεις 
να ευχαριστήσω φίλους από τη μακρινή Αυστραλία που με φιλοξένησαν γα έξι μήνες και που τώρα κάποιοι απ´ αυτούς βρίσκονται στο χωριό για τις διακοπές τους! 

Πως να αρνηθώ το κάλεσμα του καρδιακού μου φίλου Δημήτρη Κοντογιάννη, που θα έχει την πρωτοκαθεδρία του προγράμματος, να τραγουδήσουμε μαζί!
 

Ε! Όχι δεν αρνούμαι! Τρίτη 29-7-14, ΓΕΡΑΚΙ σού ρχομαι!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: