Ο καιρός στο χωριό μας

Σάββατο 2 Ιανουαρίου 2016

Χρόνος βγαίνει, χρόνος μπαίνει ... σβηστό το μαγκαλάκι

Ανάρτηση του Παναγιώτη Χρόνη στην προσωπική του σελίδα στο Facebook

Πνέει τα λοίσθια..!! Φεύγει σαν κυνηγημένος...!! Άλλο κακό να μη μας βρει...!! έρχεται ο άλλος, νεαρός, τσίφτης, ερωτιάρης, όλο υποσχέσεις κι όλο προσδοκίες...κάτι σαν τον Αλέξη ένα πράμα...τον περιμένουμε με αγωνία..τι θα μας φέρει;; Ο, τι μας έκλεψε ο άλλος, ο καμπούρης που φεύγει...χωμένος βαθειά στο τράγιο του πανωφόρι, φεύγει διωγμένος...ακούει όλο βρισιές...βρίζει κι εκείνος...και φτύνει...ο άξεστος...αλλά φεύγει, είναι οριστικό..!!
Εγώ όμως δε θέλω να 'μαι άδικος μαζί του
Είδα και δυο χαρές κατά την ενιαυσία θητεία του...!! Τον ευχαριστώ..!
Ας φύγει λοιπόν ο κακός, ας έρθει ο καλός στον οποίο μια ευχή μόνο θα δώσω..!! Του χρόνου τέτοιον καιρό που θα φεύγει κι αυτός, να μην τρώει μούτζες, βρισιές και κατάρες...!!
Κατά τα άλλα, εμείς οι Γερόλυκοι, κερνάμε ένα «Μαγκαλάκι» ασορτί με τον καιρό.!!! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.!!




Έξω ο Βοριάς σφυρίζει κι είμαι μοναχός
Με σβηστό το μαγκαλάκι μένω ο φτωχός

Γύρισε κι άναψε το μαγκαλάκι
όπως μου τ’ άναβες κάθε βραδάκι,
Γύρισε κι άναψε το μαγκαλάκι
όπως μου τ’ άναβες κάθε βραδάκι

Της αγάπης μας τη στάχτη ψάχνω προσπαθώ
μήπως κι έβρω καμιά σπίθα για να ζεσταθώ

Γύρισε κι άναψε το μαγκαλάκι
όπως μου τ’ άναβες κάθε βραδάκι
γύρισε κι άναψε το μαγκαλάκι
όπως μου τ’ άναβες κάθε βραδάκι

Είναι κρύο αυτό το βράδυ πέφτει κι η βροχή
και νεκρό χωρίς μαγκάλι θα με βρουν την αυγή

Γύρισε κι άναψε το μαγκαλάκι
όπως μου τ’ άναβες κάθε βραδάκι,
γύρισε κι άναψε το μαγκαλάκι
όπως μου τ’ άναβες κάθε βραδάκι

Γιώργος Φωτίδας (1952)

Δεν υπάρχουν σχόλια: